mylifeindisney

7.30-16 (06.25-17.00)

Publicerad 2010-12-20 19:53:31 i Allmänt,

... Detta motsvarar tiderna jag börjat och slutat jobbet, samt tiderna för bussarna som jag var tvungen att åka.

~ julia säger: gick det bra att jobba idag? :)

Lisa säger: det gick bra att jobba, var med en jättetrevlig tjej som hette Hanna hela dagen
och det känns som att jag hittar bättre nu ocksåplus att det är typ en cutie på jobbet men som är i en annan grupp än mig och jag åkte bil m två tjejer från jobbet ner till stan,
bl.a en Arena tjej som heter Elin, tror hon gått vår etik, iaf då var det en söt kille som vinkade till oss så vi fick stanna och elkabla igång hans bil!
haha, åkt buss idag, gick vilse imorse, kom sent, lång dag och är less nu 


Roar mig just nu åt detta! Looooove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela