mylifeindisney

festernas fest

Publicerad 2010-12-12 10:24:21 i Allmänt,

Jag såg faktiskt rätt mycket av nobelgalan i fredags. Det är vid dessa stunder man verkligen önskar att man var en prinsessa! Då är man alltid bjuden till festernas fest, man har på sig en superfin klänning och tiara. Man får äta mat i världsklass samt träffa massa kända, smarta och spännande människor. Min syster sa något om att Carl-Philip inte var tillsammans med sin tjej längre. Då skämtade jag och sa något i stil med "Då är han min!", då jag vet att min syster jizzar så sjukt mycket av prins C-P. Detta följdes av en kort och oavklarad debatt om vem av oss som är mest prinsessämne.
Vad tror ni? Prinsessan Lisa eller Prinsessan Karin?


Kommentarer

Postat av: Mimms

Publicerad 2010-12-12 23:26:55

Prinsessan Lisa!.hihi.. Karin skulle bli så arro! :P

Postat av: Miss L

Publicerad 2010-12-13 09:51:14

Hahaha, vad snällt! ... I think you got a point! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela