mylifeindisney

jizz in heaven

Publicerad 2010-12-06 18:04:02 i Allmänt,

Idag följde jag med Mimmi när hon skulle skriva in sig på Arbetsförmedlingen och sedan shoppa. Hur som haver. Efter att ha suttit och väntat på AF 15 min blev jag rätt uttråkad. Jag satte mig vid närmaste dator för att kika efter intressanta jobb. HALAA HOOLA OCH BALOLA! Himlen öppnade sig, solen sken, änglar sjöng och jag jizzade på mig! Inte visste jag att det fanns magiska jobb på platspanken!

Visst kan man lära sig flytande Franska på ett år?! Who's with me?!





Kommentarer

Postat av: tinika

Publicerad 2010-12-06 19:11:51

jag är så jävla på! let's pursue our dreams, dinsey-style!! enda problemet är väl franskan, men vi kirrar någon bra hej-lär-dig-franska-CD

Postat av: Mimms

Publicerad 2010-12-08 16:52:30

HAHAHAHA..!!! När jag läser Tinikas inlägg tänker jag på gammfranskacdn.. GOOO'n. Du kanske kan lära dig... Grammatiken funkar nog inte för mig... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela