mylifeindisney

livet just nu

Publicerad 2010-12-30 13:41:41 i Allmänt,

Om 1,5 timme ska jag fara och jobba. Jag ska även jobba imorrn och på söndag samt fara på någon ge-medicin-instruktions-grej på måndag. Kanske ska få jobba extra på Astridgården också. Som ni hör så trillar jobben in.. vilket känns bra men även lite fult av mig då det finns drömmar om att flytta till Norge och jobba.

Jag har inte heller bestämt vad jag ska ha på mig imorrn, vilket känns ganska drygt!
... blev just så himla sugen på att ta en nap nu.. ska se till att jag får i mig lite kaffe innan jag kör in till stan och jobbarrrrrr.


Vad ska du ha på dig för fint på nyårsafton?!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-12-30 14:57:53

vilken galen timing! jag satt och kollade på den filmen idag! hade bara tänkt att se första scenen för att få lite myskänsla i dessa lokaler, men det slutade med att jag såg halva filmen :) fnizz. på nyår ska jag ha en svart klänning, svarta tights, och en svartglittrig kofta! samt några smycken som jag ännu inte har bestämt :D

Postat av: Mimms

Publicerad 2010-12-30 23:20:43

SVART, GULD och RÖTT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela