mylifeindisney

pinsam t

Publicerad 2010-11-01 14:17:35 i Allmänt,

Tänke bju på två pinsamheter av olika slag!

1. När vi skulle åka till Turkiet skulle jag köpa en tjock najs tidning att läsa. Kunde inte bestämma mig riktigt när vi stod där på Arlanda så jag tog bara en Elle tidning..... little did I know... Efter att ha bläddrat lite insåg jag att jag betalat 80:- för en tidning på tyska!

2. Skulle handla idag. Hade pantat flaskor och mamma hade sagt
"Då kan du ju både köpa hallon och potatis eftersom du kmr få jättemkt för allt det där!"...... Well... pengarna räckte inte.. Killen som jobbade sa att de kunde bju på det... Tyckte det var pinsammmmmmt och valde några konstiga potatisar ist....

Men jag överlevde och hoppas nu på att man kan äta rosa konstiga potatisat på extrapris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela