mylifeindisney

avresa

Publicerad 2010-10-02 17:44:09 i Allmänt,

Igår var jag chaufför till min syster som skulle part-A, det var trevligt! Imorse vaknade jag alldeles för tidigt och är nu dötrött och ska napa en stund. Ikväll blir det bio med mamma och Kakan, ska se Julias nya och äta karra! Sedan plockar jag upp min fina gudmor L8 och hennes karl på vägen hem.
Imorgon blir det packning och förmodligtvis panik. Flygresan á 4 timmar ska avnjutas med choklad och en fet samt bra tidning, det ser jag fram emot!
Om jag mot förmodan inte skulle komma hem levande så vill jag hälsa till alla jag tycker om och alla som tycker om mig, och säga PUSS och KRAM ni behöver inte vara ledsna. Och adjö är ej föralltid, farväl är inte slut, i dina tankar finns jag, där finns jag alltid kvar! På min begravning vill jag gärna ha en Disneylåt eller Aretha Franklin eller någon annan Big Mama! ♥
.. Annars kmr med hem den 10e. Hoppas att ni har det bra, men inte förbra! För sist jag var utomlands (läs tio år sen) så var det en översvämning eller nått så att alla fick vara ledig från skolan! Då blev jag sur!



Skulle vilja bli lika brun som den här baben!

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2010-10-03 16:45:18

men slutaaa.. det där var läskgit :( ha så skojs sugars! :)



Ps.. http://weheartit.com/entry/3345243 disney 'n' all!

Postat av: P

Publicerad 2010-10-05 20:53:30

För mycket prat om din död, och när du skrev Micke och Molle låten så kom det nästan en tår, blöt i öge blev jag iallefall! hoppas ni istället får det fine and dandy, som forest gump brukar säga! possposs gompistompilompi!

ps. ses snart? :O hör av er när ni kommer hem så vi får träffas och avundas eran bränna! hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela