mylifeindisney

blabla

Publicerad 2010-09-26 18:28:45 i Allmänt,

Idag är det exakt en vecka kvar tills Mimmi, Amanda och jag far till Turkiet! Det är min andra solsemester någonsin och även första gången jag är utanför landet på tio år! Det ni! Ska bli så himla roligt och skönt med sol, bad, mat och äventyr!
Idag har jag kämpat för att få se Idol och Lite sällskap på webbtv. Idol la jag ner för det funkade helt enkelt inte när den stannar och man måste ladda om sidan hela tiden! Lite sällskap gick att uthärda då det inte va lika mycket reklam och det var det värt! Så himla pinsamt och roligt program. Jag älskar typ alla gör-om-mig och dejting program!
Det enda duktiga jag gjort idag var att gå på promenad och göra en vuxenmail! Haha.. nu luktar det kladdkaka från ugnen.. den ska jag smaka på!
Jag har förövrigt gjort ett avtal med mig själv att inte göra klet/chokladbollssmet innan jul, främst för att jag gått upp 2 kg och sen vill jag inte vara både arbetslös och fet. Vi får se hur detta ska gå.. FORTSÄTTNING FÖLJER..


Plus size princesses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela