mylifeindisney

DIY nailpolish

Publicerad 2011-08-23 22:16:54 i Allmänt,

Min kära vän Tinika köpte ett jättesnyggt lack från OPIs Pirates of the Caribean collection, som heter Mermaid's Tear. Jag ville såklart ha ett också, så jag gjorde ett försök att blanda ihop några färger jag hade hemma.

Lack jag använt:
- Mintgrönt från Isadora
- Blått från H&M
- Svart (nu mörkblågrå, eftersom jag blandat det också) från Depend
- Vitt från Depend



Har inte riktigt bestämt mig än ifall jag har rätt nyans eller om det ska vara lite mer grått. Men jag är rätt nöjd med resultatet så långt! Ska provmåla imorgon!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-08-23 22:57:30

Jo jag såg att du hade blandat sönder mitt svarta :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela