mylifeindisney

Gjädjetjuts-Måndag

Publicerad 2011-12-05 11:52:53 i Allmänt,

Idag vaknade jag med ett glädjetjut! VITT! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Finally winter wonderland!

Jag läste ut Looking for Alaska på fyra dagar, vilket är typ rekord för mig. Nu ska jag börja läsa The perks of being a wallflower.
Visst är Julkalendern bra?! Så mycket bättre än de senaste åren i alla fall. Inför nästa års kalender har jag och Julia ett förslag på en remake av Pelle svanslös, fast nu med castet från Eva och Adam-serien! Fabulous!
Livet är allt bra nu, och som grädde på moset ska jag nu, äntligen, få se Pan Am E09! Halelujah!



Jag har köpt mini-julgranskulor till mitt "Julträd".

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-12-05 22:12:07

jizzar också av julkalendern! trodde inte jag skulle orka kliva upp och se den, men det gööör jag ju! Och jag såg när det snöade inatt, stod bara och tittade och tänkte att det är ganska fint med snö ändå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela