mylifeindisney

J-afton

Publicerad 2011-12-25 10:39:10 i Allmänt,

Julaftonen var väldigt mysig, även fast den försvann så jäkla fort. Kusinerna kom strax efter tre, vilket var bra eftersom vi hade hunnit förbereda allt då. Jag hetsdukade för att springa och slänga mig i soffan när jag hörde att Kalle började. Tjuvstartade på middagen för att börja jobba kl.17, och medans jag jag hade en lugn kväll på jobbet så åt de andra samt gick en tipspromenad/Disney Christmas Quiz som jag förberett. När jag kom hem vid 20 tiden så hade alla PK, paltkoma, och jag gick igenom de rätta svaren. Sedan satte vi oss i soffan och började paketutdelningen. Alla nöjda och glada. Gästerna for hem vid 21 och sedan slötittade vi på burken.


Röd och svart på Julafton. Jag bytte dock om när jag jobbade men min kollega var chockad över hur fräsh/uppsnoffsad jag var, kanske för att jag aldrig brukar ha smink på jobbet.

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-12-25 13:24:25

fint! vad fick du för julklappar? och spara Disney-quizen till oss :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela