mylifeindisney

Feb. 17, 2011

Publicerad 2011-02-17 08:54:35 i Allmänt,

Idag är det Torsdag, konstaterar det mest för mig själv bara. Igår skänkte jag gamla kläder till barnen i Afrika.
Imorgon fyller min syster 21, gamm Kakan! Hon skulle mycket väl kunna skicka in en "Alla eventuella gratulationer undanbedes då jag firar på annan ort" till VK. Vildkattan åker nämligen till Lanzarote tidigt imorgon med kusin Pauline, och jag har blivit utsedd till chaufför. Jag har även blivit utsedd till fiskskötare, som måste vara den största nitlotten man kan dra!
Well well.. Good for you, hoppas att jag får något fint när hon kommer hem bara!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-02-17 20:19:44

HAhaha... DÖDA inte fiskarna nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela