mylifeindisney

Beautea

Publicerad 2011-01-11 11:48:37 i Allmänt,

Ingen har svarat på min fråga angående vilket språk ni föredrar här. Tar det som att det inte spelar någon roll så jag gör väl som jag känner för. HAha, precis som förut.
Dagens nyheter: Jag har/håller på att bli sjuk. Kurerar mig just nu med te+vitlök+ingefära+honung. Hoppas att det släpper snart! Idag ska jag läsa igenom massa papper och kl.15 ska jag börja min inskolning på Astridgården, där jag jobbade i somras. Det känns ganska roligt.
Dagens fundering: Vill jag bli en flinga?

PS. På Coop kan man köpa badskum/showergel från Disney med Aurora som som själva förpackningen!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-01-11 22:20:16

Du får väll fara och prova på ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela