mylifeindisney

DREAMS UNLIMITED

Publicerad 2011-06-09 09:53:26 i Allmänt,

Igår var jag ledig och spenderade större delen av dagen ute i solen.
Min mor var inte imponerad.
På kvällen for jag till Amanda och vi gick på en promenad. Jag pysslade även ihop en bok där jag bl.a har skrivit en lista på saker som måste göras i sommar! Jag har nämligen haft mini panne att sommaren ska försvinna på ett kick också har jag bara jobbat hela tiden. Nej mina vänner, det får inte hända! Här ska det planeras!
Jag jobbar den här helgen men är ledig de tre nästkommande helgerna. Bara att ni säger när ni har tid och vad ni vill göra!






Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-06-10 15:32:50

Vilken bra idé att göra en lista! :) Marléne ska också fara till rom i sommar med en kompis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela