mylifeindisney

party like a sick girl

Publicerad 2011-06-19 11:02:06 i Allmänt,

Hade en väldigt trevlig kväll igår! Madde som firade sin 21årsdag bjöd in till hennes fina lilla lägenhet. Sedan slutade det på Skarinska. Dock värdelöst band och för många 50+are, men när de slutat spela och högtalarna fylldes med ljuva toner av Aretha Franklin och The Supremes blev jag glad! Jag kan även konstatera att det är tråkigt att att gå ut utan röst. Man måste anstränga sig så mycket för att säga något och förmodligen kommer den andre ändå inte höra dig, plus att man kan inte tillföra så mycket i samtal utan livnär sig på andras.
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila upp mig, äta praliner och se någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela