mylifeindisney

I solsken

Publicerad 2011-03-22 17:33:59 i Allmänt,

Idag har jag jobbat på AG, och det har varit en bra dag. Är bara så allmänt lycklig över att solen skiner när man kliver upp och far hem från jobbet! Kvällen och veckan ser sjukt luftig ut, så kom å ta me ba!

"..Solsken, ströva längs med Seine
Se på stan i solsken
som alla andra män
som har sitt liv i frihet
En dag där och sen jag svär,
jag ska va' glad
för det här
Och min dag väntar där
Jag fick va' där ni är

Livet möter jag just där"
(Ur Ringaren i Notre Dame)
Jag. Längtar. Ihjäl. Mig!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-03-23 07:56:08

Blir sjukt obehagad :( http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mm-ZRXo_z8k

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-03-23 08:57:58

NÄÄÄÄÄÄ :( fyfaan...... vilket cp som kom på det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela