mylifeindisney

"Visa din... kärlek!"

Publicerad 2011-03-18 12:21:32 i Allmänt,

Igår var vi på Midgård för att se Estetettornas projekt, vilket var väldigt bra faktiskt! Blev himla imponerad över hur många det var som var grymt bra på att sjunga! Efter det gick vi till Lillebror-huset för att vänta på bussen hem. En bra dag helt enkelt! Ikväll är det inflyttningsfest hos WalleSalle, och eftersom jag inte ska förtära vuxensaft så taggar jag marängswisch!

PS. Citatet i rubriken var något en av Juliorna i pjäsen sa.. väldigt TWSS! Ska börja använda den, fast byta ut kärlek mot något annat passande


Enligt Spåkulan på FB så är jag bjuden på fest ikväll, vilket stämmer.
Spåkulan sa också att jag ska klä mig i mina favoritfärger, vilka jag inte ens vet vilka de är! Jag ska även ha med mig en present..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela