mylifeindisney

Samedi matin

Publicerad 2012-07-28 10:37:30 i Allmänt,

Lördagmorgon: träningsverk, frukost i sängen (Jag höll på att ge mig själv mat-förud i sängen för det är så jobbigt när jag spiller popcorn, choklad, te eller smular ner med hårdbröd. But I didn't. Att äta i sängen är typ det bästa man gör) och bloggläsning.
Dagens äventyr blir sol och bad, antingen i Mullsjö eller Betnäs har jag bestämt. Ikväll ska jag på inflyttningsfest som jag bjudit in mig själv på. Älskar när man bjuder in sig själv!
 
PS. Igår såg jag irl-Rapunzel, 5 år. Jag dog. Hon hade så himla långt och fint hår. Jag var nära på att göra en Mother Gothel och kidnappa henne.. Men hon spelade fotboll med Flynn Rider/ Eugene Fitzherbert/ hennes bror, so I didn't.
 
 

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2012-07-28 11:56:57

hahah, trodde det var jag som bjöd in er :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela