mylifeindisney

Film Noir

Publicerad 2012-06-28 10:00:05 i Allmänt,

Haha, kom just och tänka på min och Mimmis kommande fotoutställningar.. Det hela började nu när vi var i London, hade just besökt Tate Modern och möttes av ett mycket blött väder. Då kom Mimmi på att hon kunde fota igenom sitt genomskinliga paraply och få roliga bilder med regndropparna. Tror att hennes fotoutställning ska heta "Genom ett paraply". Det blev en fotosession i både färg och svartvit från museumet, över Millenium Bridge till Blackfriars stationen (tror jag att det var).
Hahah, min utställning är något helt annat. Den kommer att heta "Film Noir" och är endast tre bilder (eftersom Julia tyckte att jag skulle sluta ta en massa onödiga bilder ifall minnet skulle ta slut) fotade i svartvit på tv-skärmen i vårat hotellrum. Det må ju låta väldans fult, men det blev riktigt bra faktiskt! Ni ska få se nån gång när jag fått bilderna!
 
Art work from Sleeping Beauty, kind of the same Film Noir feeling as in my photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela