mylifeindisney

Lisa goes Nattugglan

Publicerad 2012-03-01 22:30:54 i Allmänt,

Jag har fått nån tvångstanke-grej att hela tiden leta efter kluvna toppar och klippa bort dom. Drygt. Fast jag vill ju inte ha kluva toppar så varför sluta?

Nä bläh, känner mig allmänt less på livet nu bara. PMS kanske det heter. Men nu ska Nattugglan i mig vakna och klaga!
Jag är så jävla helvetes less på alla jävla snuskgubbar som utnyttjar tjejer från fattigare länder. Äckliga jävla pervo penga-svin! Så jävla vidrigt att "köpa" en annan människa!
Sedan alla störda jävlar som sitter i fängelse (eller ska vi kanske kalla det hotell) och har fri tillgång till mobil och dator och kan fortsätta med samma sak som de sitter inne för! VAFAAN SVERIGE?!
Till sist är jag less på alla psykofilmer, som inte har en början eller slut, som inte har en handling utan bara är ett utdraget flumskit....
NI HÖR VÄL ATT JAG ÄR FÖRBANNAD?!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2012-03-02 17:00:26

HAHAHAHAHA "VEM" goes haters gonn' hate!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela