mylifeindisney

p-lugg

Publicerad 2012-11-20 17:15:00 i Allmänt,

Nu har jag lämnat in min sista inlämningsuppgift till den här kursen, Medicin 1. Har slutprov på hela kursen om två veckor, och ja.. det kommer väl bli intressant. Jag tycker ändå att det har funkat bra att läsa på distans för jag gillar att bestämma själv och ha ett flexibelt schema och det har funkat bra att jobba samtidigt. Vad jag också har kommit fram till nu när jag läst den här kursen är att jag inte är intresserad av att fortsätta på samma spår. Så det var ju skönt att veta det!
 
Idag har jag funderat över varför (i princip) alla asiatiska tjejer har lugg. Just nu har jag fått två möjliga svar: 1. att de har bäbishår som de vill dölja och 2. för att ansiktet ska se mindre ut = kawaii.
Finns det fler anledningar? Mulan är typ den enda som inte har lugg, hade hon varit mer kawaii med lugg? Visst är det här väldigt intressanta och relevanta frågeställningar? Och visst kändes det helt rätt att kombinera plugg och asiater i samma inlägg?
 

Kommentarer

Postat av: Tinika

Publicerad 2012-11-21 23:37:08

ahhahahahaha så underbart. och ja, det hade hon nog gjort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela