mylifeindisney

ragea

Publicerad 2012-10-13 10:58:00 i Allmänt,

I torsdag hade jag typ en helvetes-dag, eller delvis iaf. Jag hade sovit dåligt typ tre nätter i rad. Jag kliver upp tidigt och tar min äckliga Mini-Anne och åker HLR-kurs på Östra. Sen hör Tinika av sig och vi tar en lunch-dejt. För att slippa vänta så äter vi på Ullas så vi hinner med 13 tåget. När vi rullat 5 min kör tåget på någon som inte ville leva mer och vi sitter fast där i 2,5 timmar med ett gäng dryga människor. Eftersom vi sitter fast där så länge hinner jag inte hem och byta kaffespill-tröjan och ta med Julias present till hennes firande. Efter ett mycket trevligt födelsedagsfirande iaf tänker vi åka hem med tåget så det inte blir så sent. När vi kommer fram är Resecentrum i Nordmaling stängt. Det kommer en gubbe som öppnar och släpper in oss bakvägen men just när vi är påväg till perrongen rullar tåget bara förbi. På vägen ut stöter vi in i en annan gubbe som kommit in och frågar misstänksamt vad vi gjorde där och vi sa att vi kom in med han och pekade på den första gubben och går ut. Vi måste vänta en timme tills bussen går, så istället för att stå och vänta ute går vi tillbaka hem till Julia.
Igår däremot var en mycket trevlig dag! Vi var på en födelsedags-hemma-fest med många kända och okända. Dock fick jag bitch-slapa för många ansikten och när jag skulle gå hem var alla gatulyktor släckta. Idag vaknade jag, som alltid, tidigt (8), och har nu legat i sängen två timmar, ätit frukost och läst nya galna bloggar. 
Ikväll ska vi kanske kolla på stjärnor och festa lite mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela