mylifeindisney

It's not easy being derp

Publicerad 2012-09-25 11:12:00 i Allmänt,

HALLÅååååååååååååå... Sen senast har jag haft sleepover med J, jobbat helg och lyssnat på Ingmar Nordströms Saxparty, dansat afrikanskt, spelat the sims 3, herpiderpat men även pluggat. Angående det sist nämnda.. Jag inser att min koncentrationsförmåga inte är vad den borde. Jag försöker plugga effektivt 10-12 och inget jävla SongPop. För att inte bli helt uttråkad har jag nu börjat lyssna på musik från Mad Men och intrumental filmmusik av Joe Harnell. Jag försöker lägga band på mig själv och kompromissa. Celler är ju inte så jätteroligt men ibland kan det va intressant. Klockan må ju bara vara 11.10 nu men jag känner att Cansersjukdomarna får vänta! Idag ska ja he mig ut ur huset och gå en promenad i solen.
 
XOXO Le Grand Derp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela