mylifeindisney

latest news

Publicerad 2013-12-12 10:33:00 i Allmänt,

Åh, jag blev godkänd på designkursen! Vilken jäkla tur..
Det var ett tag sedan jag uppdaterade så jag kan juskriva vad jag har pysslat med. I fredags var jag på bio och såg Catching fire, som var sjukt bra och J-Law som alltid sjukt snygg! I Lördags hade fyran Lilla-Julafton där alla skulle vara värdar och bjuda på en måltid. Julia bjöd in till frukost, Jag bjöd på lunch bestående av rödkålssallad m apelsiner och tranbär samt lax- och räkröramackor. Tinika bjöd på pasta carbonara middag, och sedan ris a la malta hos Mimmi innan vi gick till TC och twerkade.
Sedan har jag mest varit hemma och pysslat. I köket har jag skurit ut plastfilm som ser ut som marmor och fäst på kaklet. En "Bekväm" köksstege/pall från Ikea som jag råkat skruva in fel skruvar i och spräckt träet, som jag trodde var bortom all räddning har jag lyckats rädda! Målade den med den mörkblåa färgen jag hade hemma, täckte det spräckta träet på ovansidan genom att limma fast skumgummi och sedan klä in den med samma tyg som mina rosa gardiner. Et Voilá! Mitt första Ikea hack. Det är skönt när man kan rätta till sina egna misstag.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2013-12-12 23:51:32

Grattis!!! till kursen och vad fin pallen blev. Total makeover! / Kram Mamman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela