mylifeindisney

treat yourself

Publicerad 2013-12-18 17:08:54 i Allmänt,

Igår sov Julia över hos mig och vi såg på Sex and the city (älskar så mycket att 3an börjat sända dubbelavsnitt igen, verkligen mitt bästa just nu). Idag har jag klippt mig kort och sen åt vi fetaost & spenatpaj på Wayne's. Riktig "treat yourself-dag" som de har i Parks and Recreation. Nu väntar jag på att mina päron ska komma och fixa min taklampa i köket. Får se om de nappar på min middagsinbjudan också, skrev att det skulle bli sallad så jag får väl se hur sugna de är. Jag tror iaf att det blir gott, gjorde ett ihopkok med bacon bl.a.
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda W.

Publicerad 2013-12-19 22:46:01

Sjuk snyggt med din nya frisyr och jag älskar den. i love it, i love it!!!
galet stolt över dig som våga prova något annat än längderna och jag längtar tills jag får se dig! weeei!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela