mylifeindisney

Grown Up-ish

Publicerad 2013-01-25 10:20:00 i Allmänt,

Löningsdag idag. Jag har nu börjat få månadslön för första gången i mitt liv, så det känns lite vuxet! Fick även min sparade semesterersättning från 2012 och Decembers lön så det kändes rätt saftigt. Så jag har nu överfört till mina sparkonton på Swedbank och mitt nya Akelius Spar-konto.
Men det passade ju hemskt bra med lite semesterpengar nu när jag ska till solen i Februari. Imorse kom jag även på att jag borde köpa en present därifrån till min kollega, som jag var "där" med förra året och som nu ska ha barn!
 
Igår när jag slötittade på tv så hittade jag ett jättebra program på 8an som heter Million Dollar Decorators. Himla snygga saker, hus och roliga personligheter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela