mylifeindisney

mini-semester och maxi-skoj

Publicerad 2013-06-26 10:07:00 i Allmänt,

Min mini-semester börjar lida mot sitt slut. Det enda som känns roligt med att komma tillbaka till jobbet är för att träffa mina sommar-jobbande kusiner och andra trevliga kollegor. 
Midsommar helgen började i panik då jag troligtvis kollat fel på tågtabellen, men slutade bättre än alla förväntningar! Jättegod mat, trevliga människor, lek, häng, derp, film, sol, Natt-Geordie Shore-Maraton, what more could a girl ask for?
Igår kväll efter en otroligt bra säsongsavslutning av Mad Men ringde Maddan, och undrade om jag ville följa med och bada! Crazy bacon som jag är så sa jag ja! Idag blir det ännu en utflykt till Sörmjöle för sol och bad.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamman

Publicerad 2013-06-26 16:53:36

Lät härligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela