mylifeindisney

En morgonhälsning från Sleeping Beauty

Publicerad 2013-03-28 10:36:45 i Allmänt,

Godmorgon! Dagens frukost blev en hallonbanan-smoothie och kaffe med glass i då all mjölk gick åt till smoothien.
Den här veckan har jag och Mimmi haft något utav en "kultur-vecka" då vi i förrgår var på Midgård och såg på ett hiphop-projekt som var väldigt bra, och igår var vi (med Mathilda, Julia och Isa) På Sagateatern för att se UIGs musikal A chorus line (med deras musikalelever?!), som var en stor besvikelse. Inte alls samma kvalitet som vi är vana vid att se på Midgård.
 
Idag ska jag fortsätta med mitt pyssel. Jag har två projekt, en rislampa som jag ska klippa ut grenar, blommor och grejjs och limma fast på. Sen målar jag också påskägg så jag kanske får bege mig ut i I20-skogen och nalla lite ris att hänga i.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela