mylifeindisney

japp

Publicerad 2013-05-17 09:31:06 i Allmänt,

Igår var jag och Mimmi ute och sprang och gjorde övningar enligt hennes nya tränings-app. Dock var det så himla varmt tyckte jag så jag lade mig och dog ett tag istället.
På kvällen hade det sista Arenaprogrammet en kaféspelning som var väldigt trevlig att attenda. Dock tyckte min stolsgranne att vi pratade alldelens för mycket. Men vi kanske inte träffat Jullan på 2+veckor och hon kanske just skrivit på sitt första hyreskontrakt och det fanns mycket att prata om?! Hur som haver, man ångrar aldrig att man far till Midgård (nuför tiden) de är alltid så duktiga och levererar.
Idag blir det picnic-lunch i någon av centrums parker. Jag har just gjort kyckling i ugnen som sen ska bli kyckling och bacon-.mackor.
Ikväll ska jag jobba med mamma och det är helt okej för jag känner mig ganska sugen på att sitta i uterummet, sola och äta glass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela