mylifeindisney

sorry not sorry

Publicerad 2013-10-16 11:43:00 i Allmänt,

Har känt på senaste att mitt tradera-beteende kanske har gått över gränsen. Känner mig lite som gubbar som hänger på blocket hela tiden och vet exakt om det har kommit nått nytt och kan då tipsa sina vänner om det.
Men jag tänker inte känna så för igår gjorde jag ett så jäkla bra fynd att det är bara så värt det!
Har rätt länge funderat på köpa en lampa som heter Swing och kostar ca 800 :- och igår hittade jag en i princip likadan på Tradera för 250:- inkl. frakt som jag ska kämpa för (inga bud än, hehe). Så atte... jag kanske lägger ner för mycket tid på Tradera, men det kan vara så värt det då man hittar billiga och unika grejer som man inte kan hitta annars.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela