mylifeindisney

ganska duktig

Publicerad 2013-09-12 15:21:00 i Allmänt,

Har just skickat in min första skrivuppgift på en A4 till min 25% kurs, Design för det goda livet. Är väl inte alls i samma klass som alla andra pluggons kurser och skrivuppgifter, men jag tänker ändå känna mig ganska duktig! 
 
Hade ett inre dilemma i veckan om jag skulle åka tillbaka till stan efter att jag jobbat natt i måndags, eftersom jag skulle vara ledig till fredageftermiddag. Men jag stannade kvar i cc och har startat och avslutat projekt "Måla piedestal". Sen har jag även läst boken "50 ways to find a lover" som jag lånat av J, och som är ganska rolig.
 
Efter helgens jobb lär jag vara spyless på att vara här i cc (känner det komma krypandes), så då åker jag hem till mig fort som fan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela