mylifeindisney

omnomnomnom

Publicerad 2014-03-06 11:37:00 i Allmänt,

Hejhej! Tänkte berätta att jag lever fortfarande. Har haft en svacka men känner att jag är påväg upp nu. 
Bara en månad kvar till högskoleprovet, känns på ett sett förjävligt för jag tror jag kommer att köra på alla matteuppgifter, men å andra sidan bryr jag mig inte så mycket om resultatet för jag vill bara göra det så man kommer i den urvalskategorin. Och i mitt tidigare inlägg om att jag skulle börja med 5/2. WHO WAS I KIDDING?! Det är en jättebra grej, men det är nog inte för mig. 
På senaste tiden har jag också fått en inneboende/sambo. Hon heter Mimmi och blev hemlös för några veckor sedan så jag erbjöd min bäddsoffa. Det är väldigt trevligt att ha en sambo, så det kan jag rekommendera! Du har nån att gå hem med när du/ni varit ute på galej, någon som hjälper till och turas om att laga mat och bara grejen att hänga med sin kompis hela tiden (när jag bor i stan då) är ju kul! Även fast vi mest bara ligger i varsin säng med våra datorer. 
 
PS. Fettisdagen i tisdags betyder att vi nu är inne på den fina högtiden "Tjockisveckan" som betyder att man får treata sig själv i matväg hur mycket man vill
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela