mylifeindisney

valleballe & game night

Publicerad 2014-05-02 10:54:00 i Allmänt,

Valborg och "våren"  firade jag och Mimmi med en supergod grillmiddag hos mig. Grillade fläskytterfilé med en himla god och rökig marinad, sparris, färdiga potatisklyftor man bara slänger in i ugnen, en salladsmix med tomat, röd lök, avokado och äpple. Detta sköljde vi sedan ner med den fantastiska barfotarosén som förövrigt är en av mina nya kärlekar. Och inte att förglömma den jizziga chockladbayleysen som agerade både i kaffedrink och som avec, on the rocks. Senare på kvällen var vi på en himla random fest i en studentkorridor och så nära på att få träffa en livs levande Clayton! 
Igårkväll bjöd jag in till spelkväll och briljerade en aning i Besserwisser. Det är alltid så himla trevligt med spelkvällar, något man helt enkelt borde gära oftare tycker jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela