mylifeindisney

går lös på -

Publicerad 2014-11-11 19:06:00 i Allmänt,

Helluu! Jag var råtaggad på min Hades-outfit till Hallo, hade t.o.m köpt blåfärgbomb till håret. Vilket även blev mitt fall. Inte fasen blev det blått av det dära så jag fick tänka om och drog en sista-minuten-misshandlad-snövit-outfit! Vilket blev helt okej. 
 
Snart kommer Tinika hem! Vilket för mig känns roligt, men jag tänker att hon kanske inte känner sig färdig med Syd Korea så hon är nog kanske inte jätteglad. Hade lovat henne att göra en kategori på bloggen som hette "Hej Tinika" där jag skulle keep her posted. Som ni märker har det inte hänt. Dels för att det inte hänt så mycket och för att jag inte är så aktiv här längre. Vilket jag tycker känns lite tråkigt. Vet inte vad mina två läsare tycker men.. 
 
Det känns ju som att om jag ska skriva något här så vill jag ju helst att det ska vara Disney-relaterat på nått sätt.
Kan reposta en rolig grej jag läste imorse på en av mina favvo-disney-bloggar That Awkward Diney Moment
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela