mylifeindisney

Good day

Publicerad 2014-09-05 13:19:15 i Allmänt,

Hej älsklingsbloggen! Har inte tagit mig tid för dig på ett tag men du ska veta att jag haft dig i tankarna iaf.
Tänkte tipsa om hur man får en bra start på sin dag, så man känner sig sådär som att man kan ta sig an vad som helst! 
Lyssna på och sjung med till Perfect isn't easy från Oliver och gänget medans du gör dig i ordning! Här är språkvalfritt, kan själv inte riktigt bestämma vilket jag tycker bäst om (Av de svenska versionerna gillar jag orginalet med Lill Lindfors bäst iaf, verkar dock svårt att hitta).
 
 
Sedan när du är klar och ska bege dig ut till nästa destination så lyssnar du på Streets of gold, också från Oliver och gänget. Men här tycker jag bestämt att det är orginanal språket som gäller! OBS. Funkar även bra att springa till! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela