mylifeindisney

~ Året 2014 ~

Publicerad 2015-01-05 11:33:00 i Allmänt,

Tänkte sammanfatta det gångna året! Mest för min egen skull då jag inte riktigt tycks minnas så mycket av detta år. Skulle säga överlag att detta varit ett Mellanmjölksår för mig. 

Mina förhoppningar på det nya året 2015 är att det ska vara ett år med mer äventyr!

- Från Januari till December i en någorlunda korrekt tidsordning -


- Lyssnade på Lana del Rey, bl.a. Unreleased songs

- Såg Frozen (Blir så förvirrad när folk säger "Frost", för mig är det orginalspråk som gäller även fast det vore en dröm att vara dubbare)

- Hade i början av året jobbiga "Skrillex-grannar" som spelade dålig musik med mycket bas. Tur för mig gjorde de slut och flyttade!

- Träffade min tremänning Karl och hans kompis Stu från Australien som var här som utbytesstudenter. Efter att jag tagit med dom som suprice till Amandas 23 års-firande fick dom sova på min soffa. Tyckte det va så himla roligt att dom först sa att de bara behövde två kuddar och att bara tjejer hade många kuddar. Men nog hade dom fem kuddar tillslut ändå! 

- Skapade magi på dansgolv med Peter

- Såg Ola Salo i Jesus Christ Superstar

- Hade Mimmi som inneboende/sambo

- Försökte börja med 5/2, klarade inte ens en dag

- Gjorde Högskoleprovet

 - Såg Saving Mr.Banks 

- Såg Maleficent

- Gjorde en inte så jättesnygg ombre

- Hade trevliga spelkvällar med fika

 - Ville jättegärna åka till New York och se bl.a. Aladdin on Broadway, men det blev inte av

- Lärde mig life hacket att man kan rosta fryst bröd, vilket för mig som pendlare var life changing

 - BFFn W810i dog och jag blev med iPhone (Snövit)

- Klippt håret kortare och kortare

- Blev megablessed alla gånger när Tinika spelat piano!

- Lekte turist i Umeå med Julia

 - Hade picnic i parker

- Firade 23 med Mimmi och hade en galen 70-talsfest

- Hade varmaste sommaren på 100 år, dog av svett, fick en fläkt i födelsedagspresent och skrattade mig lycklig!

- Ångrade 1000 gånger att jag inte köpte en gilf-handfläkt

- Ville bara dricka Gingerbeer och Barefoot Rosé

- Hade sleepover och glammbrunch

- Sa hejdå till Tinika som åkte till Sydkorea i 4 månader

- Åkte till London med Julia och Märta. Hade det gött och såg bästaste Dogfight och Jersey Boys

 - Försökte träna och sprang i stan med Streets of gold i lurarna

- Ville vara Hades och ha blått hår på Halloween men blev istället en misshandlad Snövit

- Var tuff och hade svarta läppar

- Var carpig och tog kvällspromenad under stjärnorna med TLK on Broadway i lurarna

- Gick vilse på Stadsliden ett par gånger

- Festat för lite men varit i dimman för ofta

- Skaffade trådlös router, life changing!

 - Såg Peter Pan Live med Allison Williams från Girls

- Varit på bra och dåliga dejter

 - Avslutat året med en fabulös 20-talsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela