mylifeindisney

att vara, eller icke vara, det är frågan!

Publicerad 2010-08-08 20:36:12 i Allmänt,

Just nu funderar jag över om jag vill jobba i höst eller vara arbetslös. Det skulle va skönt att bara jobba 3-4 dagar i veckan, då skulle jag kunna starta igång med "Projekt arbetslös". För er som inte är bekanda med det så är det en lista över saker jag ville göra när jag gått ut skolan och förmodligen inte hade något för mig.
Jag är väldigt inspirerad av alla andra skojsiga crazy peeps som flyttar till gbg, sthlm, far till USA som au pair, bilar genom Sverige mm.
Dock känns det som att jag har väldigt svårt för att ta tummen ur röven och göra något sånt. Att fara iväg sådär känns alldeles för galet för mig. Det är verkligen inget jag skulle våga själv, en seulement, all by myself...
Vad ska det bli av mig?


Påtal om Shakespeare så är ju Lejonkungen baserad på Hamlet

Kommentarer

Postat av: julls

Publicerad 2010-08-09 12:32:01

vi far tillsammans!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela