mylifeindisney

1-0 till fåren

Publicerad 2010-12-01 10:29:57 i Allmänt,

Jag satt på mitt rum och åt frukost, mamma ropade ner mig.

Mamma: Jag tänkte att jag skulle sticka sånna där tofflor som du ville ha, sen så krymper man dem i tvättmaskinen. Vilken färg vill du ha?
Jag: Men neeej, jag vill ha sånna mysiga med fårull i!
Mamma: Jahaa.. vart hittar man det då?!

Google google google.. Nu har jag beställt efter en av mina julklappar, märket heter Shepherd och modellen Saga. Fina va?! Tror att mina kära grisar kommer att få beta på de gröna ängarna efter jul... Men jag är NÖJD!

 

Kommentarer

Postat av: elmo

Publicerad 2010-12-01 11:30:40

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela