mylifeindisney

mkt

Publicerad 2010-12-10 08:53:34 i Allmänt,

Ojj ojj! Känns som att det hänt mycket de senaste dagarna, men det kanske bara är jag som tycker det. Jag älskar verkligen Donkey Kong Country, ett SNES-spel som jag haft sen jag var 8 kanske, och igår fick jag spela den nya versionen till Wii, alltså Donkey Kong Country Returns! Ååååh, vad BRAA det var! Älskar banorna, så fina, spännande och ååh, jaa, det är verkligen samma känsla man får som när man spelar de tidigare SNES versionerna av Donkey Kong! Plus att det är samma musik, fast lite pimpad bara!
Sen har det varit DRAMA med killar i mina vänkretsar! 1. Vill jag säga, så skönt att sätta dit kräk! 2. Vill jag säga, så skönt när man har dirt om någon så man kan hjälpa sina vänner att göra bra val!


Bros before hoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela