mylifeindisney

hej b-loggen

Publicerad 2010-11-18 18:13:05 i Allmänt,

Igår blev jag 800 kr rikare, vilket var väldigt tacksamt! Efter träffen med föredetta företagskollegor bestämde jag och Mimmi oss för att dra en vi-är-så-vilda-och-lediga/arbetslösa-sleepover hos mig. Vi har bl.a diskuterat om vi ska tajma våra eventuella graviditeter och fnissat åt om isf att jag skulle få en dotter (läs prinsessa) och Mimmi en pojke, och om de skulle bli kära.
Hos mig spelade vi alfapet med Amanda och jag och Amanda fick göra en deal så att vi överhuvudtaket skulle kunna gå ut. Jag tillät Amanda t.ex skriva AUJZ, vilket jag förkladade som en förkortning för guldjizz!
Sedan fortsatte jag och Mimmi att spela sims och leda vidare Donna och Pam Clay i ett riktigt vilt liv!


Min sim, Donna, har gift sig med en GILF men har just fått tvillingar med brevbäraren.
GILFen har inte märkt något konstigt eftersom att brevbäraren är mörkhyad lixom han själv. Se där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela