mylifeindisney

B-rudarna h-emma

Publicerad 2010-10-11 11:41:54 i Allmänt,

Nu är jag hemma från Turklandäventyret! Tänkte att jag skulle ge er en inblick i hur veckan har varit.
Första dagen gick jag mest runt och sa "What a wierdo!" För allt kändes verkligen bara så ologiskt och konstigt!
Jag har lärt mig att T-urkar kan ha fräknar och att de är ett fan av Peter Jihde! Första kvällen hade vi part-A och träffade några Engelsmän, bl.a Spencer som tyckte att jag hade en "sexy accent".
Mat och taksi, som de skriver det, är billigt! Bara man handlar hos rätt personer, vi blev lurade en gång men efter det handlade vi bara hos våran flickvän och pojkvän i affären närmast vårat GILF-hotell.
Vi köpte även en luftmadrass som vi döpte till inget annat än Britt-Marie! Hon var verkligen en bra vän och när det under natten mot torsdag (?) blev storm 2000 räddade vi henne med våra liv!
Det är roligt att bada i havet när det är gul-flagg, då äre rodeo med three girls and one Britt-Marie! Men är det röd-flagg då åker bikinin av och man spolas upp på stranden. Vi har även sett hur ett svenskt-turkiskt bröllop kan gå till.

Egentligen har vi inte gjort Turkiet som man ska det, jag har t.ex inte:
- ätit kebab
- druckit raki
- supit jävel
- dansat på baren
- k-nullat en t-urk
- åkt båt
- varit i Alladins fästning
- shoppat loss
- fått en galen bränna


Ändå har jag haft väldigt trevligt i värmen med två väldigt fina vänner!


Evangelie ringde, det var typ den enda stjärnan man såg

Vi stekte hårt på vår balkong

Den godaste maten jag någonsinn ätit hette Mushroom Chicken Sauce,
kostade 130 SEK och serverades på Red Tower Restaurant

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela