mylifeindisney

"You're wild!"

Publicerad 2011-02-06 12:13:27 i Allmänt,

Firade Pernillas 20årsdag igår, först hemma hos henne med ost och kex och massa mys och sedan på Corona. Eftersom jag jobbar i helgen så var jag FC, fyllechaffis. Det några av flickorna började med när vi kommit till krogen var att beställa shots, som de inte svepte utan spillde ut på en gång! Det är då man frågar sig,
Vart ska det här sluta någon stans?!
Och japp, vissa var för galna för sitt eget bästa, let's just leave it to that. När vi inte hade tappat bort varandra helt så roade jag och julia oss mest åt att "go jizz hunting", vilket alltid är skojs, plus att vi hittade två super jizz.. det var det som gjorde min kväll iaf!
Nu har jag ätit amazing middag från igår till brunch, läst på en lapp på köksbordet att mamma och syster åker skidor och att pappa är på loppis?! Haha, vad hände? Dock är jag ju fan avis, jag vill också gå på loppis!
Nu ska jag bara steka några timmar sedan ska jag in till schtan och jobba vid tre.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-02-06 18:29:40

ÅHÅ! Så du var till och med nykter när "du" avgav löftet om att komma på min inflyttningsfest? Sweet.

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-02-07 09:59:34

Jadå! Julia frågade om jag var sugen på sthlm i mars/maj, kmr inte ihåg, och då sa jag ja kanske! :)

Lät ju skojs, vart ska du flytta?

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-02-08 12:15:35

Vadå tappa bort?.. ASchEEE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela