mylifeindisney

konstigt

Publicerad 2011-01-24 17:02:37 i Allmänt,

Måste bara berätta om två konstiga/jävligt random grejer!

1. Lördagkväll: Jag, Amanda och Simon kollar på PATF, min mobil ringer och det står "okänd" så Amanda svarar och trycker på högtalare. Det visar sig vara Mimmi, som inte alls ringt till mig! Alltså våra mobiler ringer varandra utan att vi gjort nått, jävligt random!

2. Jag var inne på någon Disneyblogg och hittade en fin bild jag tänkte skicka till Julia. Så jag öppnade den i ny flik för att jag ville ha en förstoring av bilden och bilden endast. Men det får jag inte utan kommer till en hardcore engelsktatuerarkille som just har bloggat om samma sak som Julia, dvs Heat Ledgers dödsdag och har samma bild som Julia, SJUKT random!

Kommentarer

Postat av: jullis

Publicerad 2011-01-25 23:25:07

Haha, den första punkten kan du fråga Tudster om en förklaring tror jag...



Den andra: WTF? :D hahah. Vill se min engelska hardcoretatuerarmanliga motsvarighet! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela