mylifeindisney

öppna dörrar

Publicerad 2011-01-07 11:25:42 i Allmänt,

Igår köpte jag och Mimmi massa presenter till vår kära vän Amanda som fyller 20! Sedan besökte vi Madde i hennes superdupermysiga etta och såg på den senaste Step Up filmen. Den asiatiska killen i Glee är ju med i Step Up och han är verkligen jättebra på att dansa! Synd att han inte får visa det i serien bara!

Just nu försöker jag bara att hålla så många dörrar som möjligt öppna när det gäller livet och jobb. Idag fick jag ett samtal om att jag ska få inskola mig och vikariera på Astridgården. Antagligen tackar jag ju ja.
Jag säger "Ja" och "Jag får återkomma!" till allt som kommer i min väg. Det skulle vara jättekul, spännande och läskigt om vi for till Norge, bodde där ett tag och jobbade ihop massa pengar! Om vi får det att funka så far vi absolut! Men det känns ju bara fult när jag nu tackar ja till annat här hemma och så lägger dom ner tid och pengar på mig sen säger jag bara Hasta la Vista Baby! Men men.. nu får jag faktiskt skita i det och tänka på mig själv i första hand!

Känns bra att inte sitta fast på något sätt, att inte helt säkert veta vad jag gör om 2 månader!


Kommentarer

Postat av: tinika

Publicerad 2011-01-07 15:17:23

we will make it work! :D Life, here we come! jag hade inte för avsikt att skriva allt på engelska, det bara blev så. [email protected]

Postat av: julia

Publicerad 2011-01-07 16:46:03

inte för att spoila, men.... the asian kommer få bust some moves laterrr! är lite kär i han ps

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela