mylifeindisney

blåvit

Publicerad 2011-06-08 09:35:20 i Allmänt,

Igår fick jag paket! Det var min beställning från ASOS som låg och väntade på mig. Tyvärr varade lyckan inte så jättelänge eftersom jag insåg att de var för små storlekar. Och det var jag som hade varit galen. Har bestämt att jag ska skicka tillbaka både blusen och skortsen (mix av skirt och shorts) och ta dom i strlk 12 ist.




Provade bara lite för att se hur det skulle se ut, gillart, och längtar tills jag får det nya paketet!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-06-08 10:53:07

Vad fiint lisa! :) Du är då som en liten besällerska. Känner att jag som inte är öveförtjust i att leta kläder på stan, kanske också skulle ge mig in på det stråkt! :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-06-08 10:57:02

Det skulle du mycket väl kunna göra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela