mylifeindisney

halelujah

Publicerad 2011-03-25 11:15:14 i Allmänt,

Jungfru Marie bebådelsedag/Vårfrudagen som sedan blev Våffeldagen skall nu firas! Skall bege mig till fröken Löfgrens huse för pysseljunta och såklart Våfflor! Dagen i ära har jag även sminkat mig, vilket var jätteskojs för jag sminkar mig typ aldrig längre. Jag måste få ut min kreativitet, därför hade jag även en Lisas-mini-skönhets salong igår med två GILFS som jag sminkade lite. Ja för er som inte känner mig så bra eller bara inte vet,
JAG ÄLSKAR SMINK! Dagens är lite Dior S/S-11.


Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-03-25 20:59:32

vad fint! jag saknar diiiig! du får sminka mig någon dag! mycket utropstecken! gillart! kram!

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-03-26 09:02:15

ååå gummsan! jaa.. har inte setts på två veckor?! känns som en evighet! absolut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela