mylifeindisney

Sa jag att jag va trött?

Publicerad 2012-02-05 21:33:12 i Allmänt,

Ojj, va trött jag är efter (och även under hela) helgen! Jobb, personalfest, revy och dans sätter sina spår. Känns väldigt skönt att va ledig imorrn faktiskt. Ja, vad säga. Jag och Mimmi försökte komma på en kärleksförklarings-låt till vår danslärare, Ousmane, på vägen hem. Eller en kärleksförklaring från hennes sida (mest), kanske ska tilläggas. Egentligen inget konstigt med det, sånt vi brukar göra. Men om man tänker att personen i fråga skulle få reda på denna underbara information så är det rätt roligt vilka creeps vi är. Blablabla, märks det att jag är trött?

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2012-02-06 13:04:20

Hahaha vi är sjukt creeeepy

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela