mylifeindisney

presenter

Publicerad 2012-07-23 21:07:57 i Allmänt,

Tog in lite blommor för att prova min nya teapot-vase som jag fick i present av TJ. Himla fin tycker jag! Läste även just ut boken jag fick av dom. En liten bok som handlar om mitt stjärntecken, Kräftan, och för de som inte vet så tror jag på horoskop, för det stämmer så jäkla bra!
Några roliga grejer som står i boken är bl.a.
"När kräfttjejen uppenbarar sig slås man av hennes feminina, lite trevande bemötande. Det långa håret är uppsatt med uträknad nonchalans, hennes kläder vittnar om en medveten men inte alltför förutsägbar baktanke, gråa toner som passar hennes bleka hy perfekt. Hon utstrålar mjukhet och vänlighet, tar din hand för att hälsa, möter din blick, men bara för en kort stund. En del skulle säga att hon är aningen reserverad. Men bara de som inte känner henne." och "Kräftan är lätt att förälska sig i, men inte helt lätt att älska.".
 

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2012-07-23 23:47:46

vad bra att det uppskattades! :D Väntade bara på att efter allt det där om fin och feminin skulle det stå "men hon är vulgär och har manliga relationer till vänninorna!" HAHA

Svar: Hahahaa! Den biten har kanske inte så mycket att göra med stjärntecknet utan mer miljön man vistas i :P
Lisa Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela