mylifeindisney

Clayton förgyller dagen

Publicerad 2012-06-15 19:53:35 i Allmänt,

Nu har jag helg efter en veckas 8-16.30/17 arbete. Njuter av tystnaden som just infunnit sig, eftersom pappa for iväg för att fiska med några andra gubbar, mamma jobbar kväll och syster är i staterna och roar sig.
Dock har jag problem att slappna av och stressa ner efter jobbet. En klapp på axeln till mig för att jag har sånt tålamod, och kör på i full fart även fast jag blivit förkyld.

Dagens bästa var ett sms av min kollega Lina som har semester.

"Sitter på tåget till Övik nu, och gissa vem som sitter bredvid mig?
Dadaaaaam! Clayton! ;) "

Kommentarer

Postat av: tinika

Publicerad 2012-06-15 21:29:14

NAE!!!!1

Postat av: Mimmi

Publicerad 2012-06-16 11:31:22

FUSK!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela