mylifeindisney

Downton syndrome

Publicerad 2012-03-20 22:48:39 i Allmänt,

De senaste dagarnas lediga timmar har jag tittat på Downton Abbey. Kan konstatera att det är bra drama, roligt språk, roliga karaktärer, snygga miljöer osv. Har snart sett klart säsong två, vilken är tråkigt för jag verkar få vänta på nästa.
Idag hade jag en liten dialog med mig själv, som jag uppskattar för mycket. Ibland är det bara så roande att ha sig själv som sällskap. Ni tycker förmodligen inte att det är lika roande som jag, eller så tycker ni bara att det är underhållande att få veta att jag ibland pratar med mig själv!

- Oh my goodness, it's snowing! (med Downton Abbey-accent)
- ....But whyyyyeeeeeyaaaaaayeeeeeeeh?! (Mad Men season 5 trailer - Too sexist? 0:56)

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2012-03-21 17:10:13

HAHAHA but whyyyyyeaaaaah har jag typ sagt hela veckan: LOVE IT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela