mylifeindisney

stolthet och .. fördom?

Publicerad 2012-11-24 11:35:04 i Allmänt,

En sak jag kom att tänka på igår var talesättet(?) "Yeah.. not one of my proudest moments!". Så kan man känna ganska ofta (i alla fall jag). Men vad skulle då ens proudest moments vara? Det tänker man inte på så ofta. Det enda jag kom på, som också är en riktigt bra story, är när jag i högstadiet hade en tyst dispyt med en kaxig kille som trodde att jag skulle flytta på mig för honom. Men jag bara står där, tittar på honom och väntar. Efter att ha svalt sin stolthet flyttar han på sig och säger bittert "Ursäkta, ursäkta..". Han menade det inte. Men jag vann!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-24 21:52:44

HAHAH åh, det är också ditt bästa moment tycker jag (även om jag inte var där).

Bubblare:
1) När du kallade vår lärare skanky.
2) när du sjöng "prinsessor vi nådde vårt mål", när vi skålade första kvällen i Paris.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela